Monday, June 22, 2009

kALi ini sY diTemaNi~

CaTataN si pEnCataT : seLL at 12:59 PM
sy skang..
sedang dudok2 ditemani lappy...
ngn meje jepon aka meja mkn yg baru je dikemass...
sbb balek td serabot tgk meje beserak2..
jdik i yg baeekkk hati ini dengan perasaan bangge tros pg dapor cuci periouk belange..
hahah..ade pulak periok belangge..
sebetolnye cawan2 dan pinggan sajee..
hehhe...

disamping itu sy juge di temani oleh segerombolan barangan2 wajib pompuan berube wallet, 2 hp (1 tok tepon kengkawan n 1 lg khas tok ma family :P), jam tgn,tisu muke, ikat wambot, sepit wambot.. kunci kete.. dan tidak k etinggalan Lawak Kampus edisi 5...
(eyttt.. lawak kampuss?? lawak kampus bukan barang wajib pompuan ponn )
elehhh biar la i suke bace Lawak kampus ponn..
hehhehe

n disamping ituuu tidak ketinggalan sy juge ditemani tivi cap akira yg sedang menayangkan muvie "anak halaL"..
ntah da bape kali ntah tgk cite ni..
ade la 17 kali kot..hehhe...
tp tape...
drpd busan .. sunyi munyi dan kelammm...
baekkk la tgk anak halaL ye tak...

mmm tidak ketinggalan sy juge ditemani dengan ampai kaen 2 tingkat yg penohh sesak dgn penghuninye iaituu baju2, seluar, skirt dan tshirt beserta pkaian tutttt yg baru dibasoh malam td...hehehe...


tgk haaa...
sesakk..
tak muat lg daaaa..hahah
korang tgk tingkat atas je..
sbb tingkat bwh ade tutttt..hahhaah :p

tp apsal plakkk ampai kaen ade dlm umahh???
jawapannye..
kiteorg malasss nak jemor kat luarr..
elehhh..
kat dlm pon kering pe..
kipass ade..
pas2 kite da pkai softlan yg bunoh bakteria walopon tade matahari tuuu..
wahahha..padan muke bakteriaa..
matilaa beliauu..
hahha

mmm tambahan pule sy juge ditemani olehh ..
cumi dan ciki...
hehheh..
dimane segale alkisah beserte biodata kedue2nye bolee didapati di entry2 lepas..
hehhe..
cumi dan ciki..aka imi n iki..
yg dibeli di kedai menjual aquarium dan haiwan2 pliharaan laen yg bername MING YU 2 di KT...
tp aunty kedai yg ngok tuu saje je wat sy maraa..
sy da kate nak sepasang..
1 lelaki ngn 1 pompuan...
sy pon pilehh la 2 keping hamsster yg kiuuttt skali
(eyyttt.. cam salah je penjodoh bilangan tersebot)..
mmm pk jap..
ooo..
semule..
ehem ehem..
sy pon pilehh la 2 ekor hemster yg kuit miut .. tomeyy sgt..
n aunty kedai tu kompiden je kate
yg i pilehh tu 1 pompuan 1 lelaki...

make i pon tggu punye tunggu punye tggu..
tak jugak beranakk...
ooo rupenye2 mereka adelaa sejeniss..
cesss..
sampai rini i dendam ngn tuan kedai tuuu..
(tp slalu je dtg lagi beli mknan ..hehehhe... sbb kat kedai die mknn hamster cantek2..heh..colourfull..hehhe)
mm jadiknye meh tgk sket gambar2 cumi ngn ciki


hehhehe...
mandikan dorang rituuu..
sebab dorang da kepam..
ekekke..


Imi tgh syookk kupekk kociii.. :D


Tgkk... ntah bape ketol kocii die sumbat dlm mulott???
20 ade kott..hahhah



yg ini sile telengkan kepale anda sementara waktu..
sbb i lupe nak rotate..
hehhe..
imi dok dlm mangkok makanan die...
ade ke patot..
dasarr kuat mkn..hehehe

make...
itu la die senarai2 yg menemani sy dikale ini...
jadi sy tidak keseorangan disini...
(sebetolnye sy balek tengahari.. sume org rajen dok kampuss...sy malas .. balekk umahh.. jadik padanlaa muke sy tinggal sowang...hahhaha)

padan muke??? T_T
nak maen ngn imi ngn iki laaa tihehhe :D

0 sUare haLuss~:

 

~TwiSteD LiFe oF seLL ~ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez