Sunday, November 2, 2008

SaLaH siaPe???

CaTataN si pEnCataT : seLL at 9:24 PM
Salahkah aku...
Kerna memarahimu...
Salahkah kamu...
Kerna membangkitkan marahku...


Salahkah aku...
Kerna selalu mengharapkan kamu...
Salahkah kamu...
Kerna tidak pernah cube memahami aku...


Salahkah aku...
Kerna selalu ingin btemankan kamu...
Salahkah kamu...
Kerna menginginkan lebih dr aku...


Salahkah aku...
Kerna tidak bisa mjadi sebaik temanmu...
Salahkah kamu..
Kerna aku memang tidak sesempurna mahu mu...


Salahkah aku...
Kerna selalu ingin bersame kamu...
Salahkah kamu...
Kerane sering ingin bersame lebih dari aku...


Salahkah aku...
Kerna tidak mahu mengubah diriku...
Salahkah kamu...
Kerna mencuba merubah aku...


Salahkah aku..
Atau salahkah kamu..
Atau salahkah aku dan kamu~

0 sUare haLuss~:

 

~TwiSteD LiFe oF seLL ~ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez