Saturday, November 1, 2008

MaLam taDi........... :(

CaTataN si pEnCataT : seLL at 8:27 PM
Malam tadi aku sepi...
Malam tadi aku sendiri...
Malam tadi aku ternanti-nanti...


Sepi..itu aku..
sendiri...itu juga aku...
Ternanti-nanti akan kamu...


Malam tadi aku gembira...
Malam tadi aku ceria...
Penantian membuah hasilnya...


Gembira...itu aku...
Ceria... itu juga aku...
Mendapat kabar dari kamu...


Malam tadi aku terkikis...
Malam tadi aku menanges...
Malam tadi aku terhakis...


Terkikis...itu aku...
Menanges...itu juga aku..
Kerna yang menghakis itu kamu~~

:(

4 sUare haLuss~:

fiedza on November 3, 2008 at 2:57 PM said...

chet...!!!

sajak nyer...

sajak ttg dak Azmir ker?huhuhuuhuh...


windu Azmir...?
Sila call talian hot... 012-6464436

seLL on November 3, 2008 at 6:58 PM said...

ngokngek.
takde keje okes i nak wndu beliauuu..
ini saje je..
nak menunjukkan bakat terpendam..
(bakat ker??)..eheeheh :P

fiedza on November 4, 2008 at 11:32 AM said...

ye ker x windu?

smlm dak amir dah start guna no celcom dia wat miss call...

kan dah dpt no dye..so, dah mmg sedia maklum r tu dia..

tp, dia lak nyamar jadi apek cina..
konon i ni wrong no ler..

ermm...kalo nk couple ngan anak cina celop..kena r bajor ckp mcm cina celop..

ye dak????

seLL on November 4, 2008 at 10:09 PM said...

eleh...gedik jee...
mane de die nak kite pon..
kenal kite pon tak..
ahaha..

die ngn mummy same je..
suke je nak nyamar2..
ade pape ker??
(ade jodoh kot.. :p)

 

~TwiSteD LiFe oF seLL ~ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez