Friday, October 31, 2008

seLL yg rajen hari ini~

CaTataN si pEnCataT : seLL at 5:33 PM
seLL...
hari ini awak rajen..
nape gaknye ye??
hari ini awak balek kol 5..
slalu tgahri awak da angkat kaki..
nape ye seLL??

ye..
hari ini aku rajen..
rajen bukan sebab da byk keje dibuat..
bukan sbb paper da siap..
dan bukan juge sebb da byk rotifer yg mengembangkan polulasi mereka..
bukan..
itu sume bukan..
aku rajen hari ini sbb sampai di umah tike jarum jam tbabas sedikit dr angke 5..
ni sume angkare si rotifer..

Chin sampai kol 11...
lepas aku beramah tamah ngn parents die..
pg teman die amek kunci..
sbb die tatau nak amek kunci ngn sape..
dan aku ingin mengambel peluang menukar bilek yg angkenye 5 ke angke 2..
bilek no 5 tak besh..
dan ade cite...

Lepas chin antar parents die balek..
jam da kol 12 lebey..
pekerje2 sume da pakat2 balek..
yg lelaki ingin mengerjakan solat jumaat..
yg perempuan pule mungken ingin menyediakan santapan tengahari utk suami dan anak2..
itu sume tak penting..
yg penting sume org da takde..
ade byk bende yg nak ditanye..
make aku kate pd chin..
"kite buat ptg nanti la.. kol 2.30 ek"
pas2 chin kate ok..
then die ajak ke pekan teman die beli penyapu n else

make kami ke pekan..
tgk2 ape yg patot...
si chin dan penyapunye memnag tak dpt dipisahkan..
sebok sgt memilih penyapu yg seswai sambel mbuat gaye2 menyapu..
apekahhh???

perutku yg lapar memakseku mbeli keropok udg + chipster + air winter melon = rm6
kemudian masok ke bilik baru..
bilik berangke 2 ..
yg rupenye lebey senonoh dr yg berangke 5...
tgk la bilek baru sy ...
thehehhe...
ala2 bilek hotel gituuu..

kemudian aku dudok2 di bilek..
tgk tv sambel tangan kanan sebok memasokkan keropok perise udang kedalam mulut supaye si mulot dapat bekerja utk mengisi perot..
laaa...lapa betol penye sy..
ish3...

pas2 sambong tgk tv..
tp dengan angen yg sepoi2 bahase ..
dengan tilam dan bantal yg empok..
membuai2 bijik mateku ini..
ngntookkk..

make aku tido..
tido 20 minit..
dan kemudian pg ke lab bsame chin dengan harapan ingin mule mbele si rotifer..
tp utk kesekian kalinye rancangan tgendala...
haih..
tade garam pulak..
tak bole nak naekkan salinity...
tape...
esok saje..
esok maseh ade..

hehhe..
make begitu la alkisah yg tjadi
make aku rajen hari ini..
balek jam 5 ptg..

sesampai di umah..
mama siapkan milo panas..
wow..
i memang lapa..
make aku masok kebilik..
tukar baju dan pasang lappy..
turon ke bwh amek si milo dan beberape keping biskot jacob hi-fibre yg baru dikeluarkan dari hamper hari raye..
naek keatas bsame milo dan biskot..
makan dgn selera..
hehheh...
besh sgt minom milo pepetang sambel menuless entry ini..
heeeee...
thanks mum..

0 sUare haLuss~:

 

~TwiSteD LiFe oF seLL ~ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez