Thursday, July 9, 2009

aKu disiNi, aku Mati~

CaTataN si pEnCataT : seLL at 10:40 PM
aku di sini...
aku menyanyiii..
aku menariii..
tp aku matii..

aku tidorr..
aku bgnn..
tp aku matii..

aku di sini...
hari ini..
esok dan hari2 kemudiann..
aku tetapp matii T_T


SebeLom Aku Mati

aku..
tetaplah akuu..
hinggakan ajalku..
kan ku tunjuk 1 bagian idupku hatiku di dadamu

kamuuu menemaniku..
tempatku mengaduu..
dan tawa indahmu di hujung dukaku..
kisah kita kan berlalu..

waktu dan waktu berlalu..
dan akan ku tinggalkan kamu..
hingga saatnya kan dtg menjemputku..
aku kan pergii..

meninggalkan mu...
menghitamkan hatiiimu..
jiwamu tertutup tangis hingga..
hentikan waktuu..

dengarlahh aku..
dengar lirih hatiiku..
tataplaa akuu.. syg..
dan aku matiiiii

10 sUare haLuss~:

Unknown on July 10, 2009 at 3:20 PM said...

Pada masa jumpa pertama sekali, kecantikan anda memeriksa di mataku.

Pada masa kita berbual,
anda bermain di kepala saya.

Pada masa kita bersama,
saya rasa anda di hatiku.

Pada masa sekarang,
awak sudah lama berlepas tempatnya sebab kena ditolak dari mu.

seLL on July 12, 2009 at 12:38 AM said...

wow...
nicee effort...
hehheh..
tak sangke jimi bole write sumthing camtuuu...
hehhehe...

p/s: bolee tules buku laa jimii..
ngeehhehe..
^,^

Unknown on July 12, 2009 at 10:41 AM said...

ye la, Sel slalu ingat jimi tak hebat dgn BM kan.. hah.. skrang ada bukti nyer.. hehe.. nasib baik la ada kamus dlm laptop.. hehe..

hey..
just out of curiosity, Sel masih simpan the tiket saman dari Jimi dulu? hehe...

seLL on July 13, 2009 at 12:15 AM said...

oo dat tikett saman??
hehehhe...
tatau laaa...
ade kott..
tp dat 'turtle yg pelikk berwarne biruu' ituuu adeee...
arituu try letak kat esbok (refrigerator.. in case u tak phm..hhehe ^,^)
tp tak bolee..
die beratt sangat T_T

Unknown on July 13, 2009 at 9:49 AM said...

awww..
ya still have that jiggly turtle..
hehe..
*blush*
don't worrie about the ticket..
tanya jer kalau sel masih simpan lagi ke tak...
esbok??
hahahahaha..
thanks for the translation..
esbok = icebox..
apa la sel ni.. :P

Unknown on July 13, 2009 at 9:50 AM said...

better be careful, nanti confuse jugak esbok dgn xbox... :P

Anonymous said...

aik?ni lirik lagu ape?hik3...

seLL on July 16, 2009 at 7:35 PM said...

nani:
Tu lagu sebeLom aku matii
by Michael Says..
beshhh giler..
die ost filem "lewat tengahh malam"
carikk tau nani tauu..
beshh sgtt...
:D

Anonymous said...

ala...malas la nk cari
bg link blh?haha...xde2 gurau je
filem indonesia eh?

seLL on July 18, 2009 at 2:02 AM said...

nani:
yuppp..
filem indo..
kalo nak senang tgk vidclip la kat youtube..
tp siyess sedapp lagu tuu..
:D

 

~TwiSteD LiFe oF seLL ~ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez