Thursday, April 9, 2009

nak salahkan sape ekkk???

CaTataN si pEnCataT : seLL at 9:43 PM
salah.....
sape yg salahh??
aku??
kamuu??
die??
mereka??
atauu keaadaan dan environment diwaktu ini yg salah???

aku keliruuu..
dicampor sedikit perasaan kecewe die sudut atii...

masehh memikirkan salah sape, aku dudok menules entry ini..
dgn baju compang camping..
dan diri agak tidak terurus..
(sebetolnye aku tak mandi dr pagi.. syyyyyhhhh)
sambel menunton diari af ..

aku dikale sebulan yg lalu..
bukanlah peminat af..
ntah ...
tak minatlah..
(walopon sebetolnye i tade astro kat umah sbb tv i di johor itu sudah dicemari dgn channel2 dr indonesia juga singapura)
tp skang bole la kate da jadi antare yg akan mbazirkan mase setiap ari dok menatap diari af ituuu...

tp..
tp..

mengingatkan kembali salah siape..
aku kembali resah gelisahh..
tak senang dudok..
makan tak basah..
mandi tak laluu..
cam org bcinta saje lagaknyee..
haihh..

(sile bacee dgn penoh perasaan)
nape??
nape ko buat aku begini???
nape ko bg aku harapan palsu???
sume telah kuberi..
kasih sayang..
belaian manje...
tp kenape??
kenape ko tak jugak kembang??
(aikk.. ini mcm iklan 'anak wayang' kat astro.. dimane pompuan itu 'bwayang' dgn bungenye yg tak jugak kembang'..hahah)

make perlu di abaikan saje barisan terakhir ituuu...
ayatnye sbenarnye begini..
"nape???"
"nape ko tak jugak bykk??"

haaa...tu baru betoll..
haih..
salah sape niii??
salah sape???
pepod i tak byk2 niii...
eeee..
tennnsiiii

make ucapan ini ditujuka khas utk pepodku sayang:

pepod..
pepod jgn la gituuu..
kan kite da bg awak makan byk2
nape awak tanak jugak bykkk...
plzzz laaaa...
pasni pepod mkn byk2 ek..
bertumbuh byk2 ye sayangg..

p/s: die dgr ke aku cakap ekkk????
ataupuuunnn mgken aku yg ngokk cakap sensorang ekkk??
huwaaaaaaaa T_T

0 sUare haLuss~:

 

~TwiSteD LiFe oF seLL ~ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez